ICT-beheerder

ICT Support / Meedenken / Oplossen

  • Organisatie en Administratie
  • Alle vestigingen
  • 32-40 uur

Liever een dag problemen oplossen dan in eindeloze meetings zitten? Stop jij pas als alles weer lekker draait? Dan zit je hier goed!

Onze collega Devon redt zich al ruim 3 jaar heel goed alleen, maar we groeien en kunnen daarom wel een proactieve en sociale ICT-beheerder gebruiken! Je werkt samen met onze huidige ICT-beheerder en neemt een aantal van onze vestigingen onder je hoede. Welke vestigingen dat worden, stemmen we met jou af. Met locaties in onder andere Dalfsen, Gramsbergen, Vriezenveen, Diever, Enschede en IJsselmuiden is er altijd wel een vestiging waar jij impact kunt maken. Een van deze vestigingen wordt, in overleg, ook jouw standplaats. Alles is dus mogelijk! 

Dit is op jouw lijf geschreven!?

Jij wordt het aanspreekpunt voor collega’s op de gekozen locaties én denkt actief mee over hoe onze IT-omgeving nóg slimmer kan, bijvoorbeeld met AI, SharePoint en Microsoft Teams.

Heel concreet ga je dit doen:

  • Jij bent het eerste aanspreekpunt voor alles wat met ICT te maken heeft op jouw locaties;
  • Je helpt collega’s met vragen over hard- en software. Geen vraag is te gek (oké, we weten het, sommige wel…);
  • Je regelt dat systemen draaien, accounts werken en iedereen gewoon lekker door kan werken;
  • Je beheert Syntess en denkt mee over slimmere oplossingen, automatiseren is optimaliseren;
  • Je werkt zelfstandig, maar je staat er nooit alleen voor. Je collega-beheerder en externe ICT-partij staan paraat;
  • Je spart mee over verbeteringen: van handige tools tot betere samenwerking via Teams of SharePoint. 

Heb je vragen of wil je liever eerst even bellen over de vacature? Dat mag altijd!

Bel ons!

Jouw nieuwe collega Devon neemt je mee in zijn werkdag 

“Mijn dag begint ’s ochtends met het inloggen op de computer met een kopje thee. Ik kijk vervolgens mijn mail na om te zien of er nog storingen zijn. Meestal weten collega’s mij maar al te goed te vinden als er iets niet goed werkt. Ze hangen dan aan de telefoon of ik krijg een mail. Het verschilt per dag, maar soms komen er enorm veel telefoontjes binnen waardoor ik niet alles gelijk kan oplossen.

Ik zit op kantoor in Dalfsen maar als er problemen op een andere vestiging zijn, dan probeer ik in te schatten of dit een critical issue is of dat ik dit kan opsparen zodat ik een dag kan inplannen om alle problemen in één keer op te pakken en er dan langsga. Als het een urgent probleem is, dat niet kan wachten tot een andere dag, dan kijk ik of ik deze op afstand kan oplossen. Zo niet, dan stap ik in de auto en rij ik die kant op.

Daarnaast spar ik vaak met de mensen van Bruinsma, onze externe ICT-partner, als er een issue is, omdat ik niet alles alleen kan oplossen. Op deze manier blijft ook de verantwoordelijkheid bij de juiste mensen. Soms weet ik wel wat het probleem is en kan ik dat direct doorgeven, zodat zij er geen uitzoekwerk aan hebben.

Er zijn de laatste tijd veel taken bijgekomen voor mij. Bijvoorbeeld het regelen van mobiele telefonie en het inrichten van Microsoft Teams. Kortom, voor bijna alle IT-vragen, platformen en systemen, kunnen collega’s bij mij terecht. Ik kijk dan of ik het kan oplossen of iemand anders dat moet doen. Geen enkele dag is hetzelfde, dat maakt de uitdaging juist zo leuk!”

Dit krijg je van ons 

  • Applaus van je collega’s als je de printer weer aankrijgt!
  • Bij ons krijg je een full- of parttime dienstverband. Je kiest zelf zodat jouw balans tussen werk en privé optimaal is;
  • Bovenop de 25 vrije dagen die je standaard krijgt, bouw je 13 extra dagen per jaar op (op fulltime basis);
  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid – jij regelt het binnen jouw vestigingen;
  • Laptop en mobiele telefoon van de zaak;
  • We betalen meer dan de helft van je pensioen. En ons pensioen is sowieso erg goed!;
  • Iedere dag vers fruit op je werk;
  • Kennis is gereedschap en deze moet dus top zijn. Je krijgt daarom volop ontwikkelmogelijkheden binnen onze bedrijvenfamilie;
  • Wij hebben onze eigen app en daar zijn we toch best trots op! Met één druk op de knop lees je ons laatste nieuws;
  • Werkplezier staat bij ons voorop! Naast dat onze personeelsvereniging veel leuke uitjes organiseert, houden we ook regelmatig een BBQ, borrel en zelfs een bedrijvenfestival compleet met leuke, lokale artiesten, kermis en lekker eten!

Dit neem jij mee naar ons: 

  • Minimaal 1 jaar ervaring in ICT-support;
  • Een afgeronde mbo-opleiding niveau 3 of 4 in de ICT;
  • Kennis van Windows en Office 365;
  • Zin om dingen op te lossen voordat iemand er last van krijgt;
  • Goede communicatieve skills, jij legt het uit zodat Jan van de administratie het ook snapt de volgende keer;
  • Interesse in nieuwe tech, AI, en slimme manieren van samenwerken.
HR-adviseur Kirsten van Oenen

Spreekt deze vacature je aan?

Direct solliciteren

Laat je gegevens achter!

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Voor het geval je ons nog niet kent…

    ✋ Wij zijn Morrenhof-Jansen. Een leuke en fijne werkgever. Vinden wij dan he!? Gelukkig zijn we niet de enige, we zijn namelijk  Installatiebedrijf van het jaar 2024 geworden! We zijn een grote bedrijvenfamilie met ruim 450 collega’s en meerdere vestigingen in Oost-Nederland. Samen pakken we diverse projecten op, in zowel de particuliere als zakelijke markt. Van het plaatsen van een CV-ketel tot aan de realisatie van een groot distributiecentrum, wij doen ons werk gewoon goed. Niet voor niets ons motto; ‘gewoon goed’.

    Ondanks dat we hard zijn gegroeid de afgelopen jaren, heerst binnen onze organisatie een laagdrempelige en persoonlijke sfeer. We hechten waarde aan samenwerken, groei en waarderen jouw ideeën en input om onze organisatie NOG beter te maken. Jouw toekomstige collega’s staan graag voor je klaar om je helemaal in te werken en mee te nemen in onze wereld!